2006-11-19

過後

老豆出事至今已經有一星期多,仍然要係深切接受洗血,我每日收工就要趕上屯門醫院探佢,就算距離探病時間只有五分鐘都要趕上去,每次見面老豆都要講句聽日唔好黎啦,到聽日我咪又係佢面前出現.住係醫院不見天日,那種寂寞相比之下更難受,探望亦係我唯一可以做到既事,只不過係佢面前,我依然顯得無助.
家,打從出事一日我已準備承擔,儘管我肩膀不夠力,不夠寬,我都要繼續.打算,當然有想過,日日都會想,只可惜時間拖慢我打算,未見個步要行都要等.心情,好複雜,對人對事都要不同心情對待,慢慢失去自我,有時連自己都不知想點.辛苦,依家行得走得係我,瞓係病床係老豆,盡量都不會同自己講辛苦.
好多謝朋友支持,至少心亂如麻時候總可以找人吹水,就算身邊未有伴侶支持,我都仍然撐得住.