2006-08-21

林祥焜


















揭開我份生日禮物,林祥焜最新畫集<Goodgirl>,全是98-06年林祥焜所畫既女性插畫.
其實我對佢既插畫並非十分喜愛,但不得不承認林祥焜畫女性胴體確有一手,流暢線條筆觸,自然性感美態帶點意淫,但絕不馬虎,就連紋身般細緻地方都好講究,正如林祥焜所講,要是畫得好女性插圖,就要欣賞懂得女性的各方面.
我認識朋友中,wilson算是畫女性插畫能手,由他作品看上我開始欣賞女性插畫,要畫得好並非容易之事.
再講林祥焜,係我近期較欣賞artist之一,出唱片開show,跟想貓的魚合作做動畫mv,跟 Gardentoyzbook Ltd出畫集,再加上之前設計figure,創作範疇包括漫畫、音樂、插圖、玩具,作品中加入rockband文化完素,見他如此有生命力在創作行業打滾,又俾到我一點力量向上爬.